جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

اطلاعیه شماره(٣)

اطلاعیه شماره(٣) منتقدین کمونیست

با درودهای فراوان

ما منتقدین کمونیست طی این اطلاعیه جای خود دارد از کلیه دست اندر کاران سایتهای اکتبر، آزادی بیان، مبارزان کمونیست، اشترک، گزارشگران، خانه کارگر آزاد و روشنگری بخاطر اینکه ما را برای منعکس نمودن نظراتمان کمک کردن مراتب سپاس و قدر دانی به عمل آوریم. بیگمان این یاری شما عزیزان موجب گردید که ما برای پیشبرد کارهایمان دلگرمی بیشتری پیدا کنیم. دراین فاصله توانستیم وبلاگ رسمی منتقدین کمونیست را دائرکنیم. لینک آنرا اینجا آوردیم تا بازدید کنندگان سایتهای شما از این به بعد از این طریق هم در جریان انتشار بیانیه ها، مقالات و انتقادات ما باشند. آدرسه وبلاگ منتقدین کمونیست:

http://mmc1917.wordpress.com/

معرفی وبلاگ های اعضای وابسته به منتقدین کمونیست
http://communistlabor.blogspot.com/ (منتقد کمونیست)
http://www.laborcommunist.blogspot.com/ (کمونارد)
http://www.komonards.blogspot.com/ ( (مارکسیست ـ لنینیست

برای ارتباط با ما می توانید با این آدرس در تماس باشید: ccummonist@yahoo.com

منتقدین کمونیست
زنده باد آزادی برابری حکومت کارگری 26 اکتبر 2010
***
(برای تنویر افکار عمومی لازم دانستیم که موردی را در پبوست این اطلاعیه اضافه کنیم که ما منتقدین کمونیست تا جایی که مقدور بود تلاش نمودیم تا این اطلاعیه ها در گام اول در سایتهای رسمی حزب کمونیست ایران و کومله درج گردد.
اطلاعیه شماره 1 را مورخه 16.10.2010 طی درخواستی برای رهبری حزب کمونیست ایران و کومله و سایتهای پیام و حزب کمونیست ایران با امضای هیئت تحریریه منتقدین کمونیست ارسال کردیم تا آنرا در سایتها مربوطه درج نمایند. 24 ساعت بعد طی ایمیلی ابراز کرده بودند که امروز صبح یعنی 17 اکتبر برای شما جوابیه ای ارسال کرده ایم، اما این ادعای رهبری مبنی براینکه برای ما جواب فرستادن خلاف واقعیت بود. باوجود این ما 24 ساعت دیگر هم منتظرم ماندیم. متاسفانه رهبری حزب کمونیست ایران و کومله از حق و حقوق مندرج در اساسنامه حزب کمونیست ایران که حق مسلم اعضاء حزب در آن برسمیت شناخته شده است که در صورت تقابل با خط و جهتگریهای رهبری از امکانات کامل برای انعکاس دادن نظرات خویش و درج کردن آن در سایتها و نشریات رسمی همچون اقلیتی برخوردار باشد، عدول کرد. سرانجام ما منتقدین کمونیست برای انتشار علنی بیانیه به دیگر سایتهای غیر حزبی متوسل شدیم).

هیچ نظری موجود نیست: